Lue keskustelun säännöt.
Piruileeko Citroen-automainos ahtaajille?
23.03.2010 |
Että työnteko on kuin leikkiä vaan. Ilmankos niin paljon facebook-ahtaajia löytyi kun luulivat työn olevan pelkkää keinumista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla