Onko viestisi poistettu kun olet kritisoinut esim. islamia täällä?
Kirjotin joskus että islman on totalitaarinen systeemi ja keskustelu poistettiin.
Miksi?
Kommentit (19)
enkä ole huomannut, että tekstejäni olisi poistettu. :D
kanavoi selvästi jotain mielenterveysvihaa mamuihin ja tekstit on sen mukaisia. Joten ne on enemmän kuin asiallista poistaa. Hullujen hullua vihatekstiä.
Palsta halutaan pitää puhtaana. Yleensä mamu-arvostelu johtaa poistoon. Tapa on selkeä. Muuten aihe on vapaa tällä palstalla.
niin viestit poistetaan heti. ja vielä se että jos joku kritisoi esim. ev lut. tai vaikka buddhalaisuuutta asia on ok, mutta jos kohteena on islam niin viestit poistetaan. miksi? missä on sanan vapaus?
niin viestit poistetaan heti. ja vielä se että jos joku kritisoi esim. ev lut. tai vaikka buddhalaisuuutta asia on ok, mutta jos kohteena on islam niin viestit poistetaan. miksi? missä on sanan vapaus?
Yleensä islamia kritisoivat viestit on vaan niin sairaan kuuloisia ja uskonvihaa ruokkivia.
ei aina ole sitä suuren yleisön mielestä.
kukaan puhunut mistään mamuvihaajista.
Fakta: Muslimien profeetta Muhammed meni naimisiin 6-vuotiaan tytön kanssa. Profeetta on tänä päivänäkin täydellinen esimerkki muslimeille. Eli toisin sanoen islam on pedofiili uskonto.
Tämä kaikki on faktaa ja minulla on sananvapaus sanoa se.
Ihan samanlailla voin sanoa että raamatussa on kohtia jossa (anteeksi kun en muista tarkkaan nimiä ja kohtia) on pedofiilian piireitä.
Pointti on se ettei kukaan oleta että kukaan elä sanasta sanaan raamatun mukaan. Islamissa taas on se että nykyään vieläkin pidetään koraania täydellisenä, Muhammedia esimerkillisenä jen..
koska kaiken kritiikkini olen esittänyt asiallisesti.
kukaan puhunut mistään mamuvihaajista. Fakta: Muslimien profeetta Muhammed meni naimisiin 6-vuotiaan tytön kanssa. Profeetta on tänä päivänäkin täydellinen esimerkki muslimeille. Eli toisin sanoen islam on pedofiili uskonto. Tämä kaikki on faktaa ja minulla on sananvapaus sanoa se. Ihan samanlailla voin sanoa että raamatussa on kohtia jossa (anteeksi kun en muista tarkkaan nimiä ja kohtia) on pedofiilian piireitä. Pointti on se ettei kukaan oleta että kukaan elä sanasta sanaan raamatun mukaan. Islamissa taas on se että nykyään vieläkin pidetään koraania täydellisenä, Muhammedia esimerkillisenä jen..
"kritiikkiä" jota voi esittää vain joku jonka älykkyysosamäärä on noin 20 pojoa normaaliväestöä alempana.
Aišan kihlaus on kiistelty asia. Islamin piirissä asiasta on erilaisia käsityksiä, sillä Koraani ei sano siitä mitään. Asian tulkinnat ovat peräisin haditheista, joiden luotettavuus on yleisesti katsottu epävarmaksi, sillä niiden syntyaika ajoitetaan 700- ja 800-luvulle ja niiden taustalle katsotaan olevan sen aikaisia oppikiistoja.
Fakta: Muslimien profeetta Muhammed meni naimisiin 6-vuotiaan tytön kanssa.
keskustelijat pysyvät asialinjalla. Mutta te ette voi oikeastaan tietää, onko sinne livahtanut joku rasisti mukaan.
PS: kansanryhmän parjaaminen ja vihan yllyttäminen sellaista kohtaan on Suomen laissa kielletty. Ongelmakohtien esilletuominen ei ole.
Pointti on se ettei kukaan oleta että kukaan elä sanasta sanaan raamatun mukaan. Islamissa taas on se että nykyään vieläkin pidetään koraania täydellisenä, Muhammedia esimerkillisenä jen..
naittaa 6-vuotiaat tytöt? Ei ole. Joten mikä se pointtisi kirjaimellisesta tulkinnasta olikaan? *köh*idiootti*köh*
kukaan puhunut mistään mamuvihaajista. Fakta: Muslimien profeetta Muhammed meni naimisiin 6-vuotiaan tytön kanssa. Profeetta on tänä päivänäkin täydellinen esimerkki muslimeille. Eli toisin sanoen islam on pedofiili uskonto. Tämä kaikki on faktaa ja minulla on sananvapaus sanoa se. Ihan samanlailla voin sanoa että raamatussa on kohtia jossa (anteeksi kun en muista tarkkaan nimiä ja kohtia) on pedofiilian piireitä. Pointti on se ettei kukaan oleta että kukaan elä sanasta sanaan raamatun mukaan. Islamissa taas on se että nykyään vieläkin pidetään koraania täydellisenä, Muhammedia esimerkillisenä jen..
"kritiikkiä" jota voi esittää vain joku jonka älykkyysosamäärä on noin 20 pojoa normaaliväestöä alempana.
Että sieltä ei se juttu ainakaan löydy.
Miten niin typerää, asiatonta ku selaat koraania ja raamattua niin sieltähän noi jutut löytyy.
siis tiukan linjan islamilaistakaan - jossa kuusivuotiaan naiminen olisi laissa sallittua. Joten se siitä sitten.
olen kirjoittanut hyvin asiallisesti ja varovaisesti, joten poistamiseen ei ole varmasti ollut syytä.
no joo.. joskus on ankeeta mut onneks on tahoja jotka taistelee sen puolesta että täälläkin saa sanoo mitä haluaa. esim. http://vapaansananyhdistys.fi/
Linkitin suoraan Poliisin tilastoihin, koko ketju poistettiin minuutti tai kaksi tämän jälkeen :D. Samoin kerran turistiin Kampista, minä kerroin kokemukseni (riehuvia mamuja), viestini poistettiin heti.