Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä ton ukon huokailua!

Vierailija
15.03.2010 |

Koko päivän on maannut, potenut krapulaa. Nyt on valveilla huokailee tuolla jotenkin tosi vittuuntueen olosesti. Ärsyttävää!



Ei juo usein mutta mua ärsyttää! vittu ihme huokailija!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex:ltä .. ex vaan oli mies ja sinä ilmeisesti nainen.



Muutaman kerran sain järkyttävän migreenikohtauksen yöllä. Mieskin niihin heräsi, ja vihaisesti komensi minua 'älä viitti pyöriä, minä en saa nukuttua'. Hengitinkin mielestään liian äänekkäästi kipujeni keskellä :( Oli sitä mieltä että migreeni menee kyllä ohi kunhan vaan makaa hiljaa paikallaan.

Tuo on vain yksi syy siihen, miksi se tyyppi on ex.

Vierailija
2/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se "migreeni" kattelee tuolla telkkaria ja ei sitä kuulemma mikään vaivannut kun kävin kysymässä. Sä tietty ole niin täydellinen että ikinä sua ei ärsytä sun miehessä (ai niin, sekin on täydellinen) mikään?



Luojalle kiitos että me osataa vielä 16 vuodenkin jälkeen tapella ja kinata välillä ilman että tarttee heti ruveta kuvittelmaan että ketään ollaa jättämässä.



Tänään ärsyttää ja huomenna taas rakastetaan.



Onnea vaan sulle ja pidä tosiaan elämän ohjenuorana tota sun ukkos ja sen eksän tarinaa, samaista se jokaiseen parisuhteeseen, sillä pääset pitkälle tai sitten et...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo kerkesin tossa välillä käydä kysymässä että "mikä sua vaivaa, onko sydis tulossa vai mikä on"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän