Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus ei ole kotimainen.Boikotoikaa sitä.

Vierailija
24.01.2010 |

Miksi tukea ulkomaalaista työvoimaa ja ottaa vauvalleen laatikollisen rumia ja käyttökelvottomia tavaroita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen työvoima

rumuus

käyttökelvottomuus



aika paljon vain sen piikkiin, ettei ole kotimainen... saat muuten aika paljon boikotoida tässä maassa, jos haluat 100% suomalaista

Vierailija
2/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä siellä on rumaa ja käyttökelvotonta? Ärsyttää tommoset valittajat. Tältä samalta hengenvedolta marssit takuulla ei-suomalaiseen kauppaan ostamaan lapsellesi vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukea ulkomaalaista työvoimaa ja ottaa vauvalleen laatikollisen rumia ja käyttökelvottomia tavaroita?

Itse olet ruma ja käyttökelvoton. Onko ap:n vauvan vaatteet suomalaisia? Veikkaanpa etteivät ole.

Vierailija
4/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon paremman näköisiä tarvikkeita ja vaatteita. Rumia rättejä laatikko täynnä, en ole ottanut pakkausta kummallekkaan lapselleni.

Vierailija
5/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niidenkin hinnalla saa henkkamaukalta monta bodya ja pakettia Liberoita.

Vierailija
6/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä eräs joka hyvin tyytyväinen uusimpaan pakkaukseen. ainoastaan Pikkusen tuotteet oli tosi nafteja (vaikkakin se yökkäri oli sitäkin lutusempi, kypärämyssyä (70 cm) en tohtinu pukea 2 kk vanhalle kun oli jo tosi pinkee). mut paljon hyvää käyttövaatetta ja -tavaraa. esikoisen kohdalla ei olisi ollut mitään järkeä vaihtaa rahaksi, seuraavan kohdalla täytyy miettiä. ja tohon kotimaisuuteen en viitsi kommentoida mitään... mikäs enää olisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako ketjussa pitää samaa asiaa provota?

Vierailija
8/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain taas tekemisen puutetta ja haastaa äitejä viestittelyyn. jos menisit vaikka tekemään lastesi kanssa jotain kivaa tai vaikka pesemään pyykkiä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvät lapsetkaan eivät enää ole täysin kotimaisia. joten ei väliä.

Vierailija
10/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tultiin mäenlaskusta isomman lapsen kanssa ja vauva nukkui krapulaisen ukon kanssa päiväunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin puen lapseni vain kotimaiseen puuvillaan ja takapihalla on kotitarvelampaat ja -silkkitoukat. öljyä pitäis vielä etsiä niin pääsis jalostamaan keinokuituja...

Vierailija
12/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta väkeä, eiks teillä oikeesti oo parempaa tekemistä??? tosi hienoo, toivottavasti et oo aikuinen etkä ainakaan omista lapsia. olis nimittäin aika outoo touhuu aikuiselta. mut provoilijoitahan täällä riittää. viitsi enää edes käydä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kotimaisia vaatteita saakin! Sinne vain ostoksille :D

Vierailija
14/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle laatikollista helvetin rumia vaatteita. Otan taas sen 140€ ja meen henkkamaukkaan ostamaan ison kasan lapsityövoimalla tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaus on tod tarpeelinen ja mun mielestä ainakin tänä vuonna myös tosi hyvännäköisiä vaatteita ja kunnon matskua, ei mitään pese kerran ja heitä pois kuten useat muut.. kestot sais kyllä olla parempia tai ainakin selvät ohjeet käytöstä. ja isoks osaksi kuitenki somalainen!

Vierailija
16/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU vaatii, että noin isot hankinnat täytyy kilpailuttaa, joten boikotoi vain siitä kelaa ja palauta vaikka äitiysrahasikin, jos niin ärsyttää kelan ja valtion tarjoama äitiyspakkaus!

Vierailija
17/17 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamisesta pitäisi saada sama raha, jolla kela pakkausta myy, eli 280€. Tuo 140 on törkeää kusetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme