Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä jotain extraohjelmaa jos on lasten kavereita kylässä?
Kommentit (3)
askarrellaan yhdessä. En tiedä miksi, mutta jotenkin aktivoidun lapsivieraista ja innostun entisestään viettämään lasten kanssa laatuaikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset leikkii kavereidensa kanssa ja aikuiset tekee mitä tekee. Yleensä siihen aikaan (eli alkuillasta) mulla on jotain kotihommia tai sitten ihan luen tms. En mä nyt herranen aika mitään ohjelmaa lapsille järjestä =O