Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain extraohjelmaa jos on lasten kavereita kylässä?

Vierailija
22.01.2010 |

Vai ihan normia arkeako elelette silloinkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii kavereidensa kanssa ja aikuiset tekee mitä tekee. Yleensä siihen aikaan (eli alkuillasta) mulla on jotain kotihommia tai sitten ihan luen tms. En mä nyt herranen aika mitään ohjelmaa lapsille järjestä =O

Vierailija
2/3 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

askarrellaan yhdessä. En tiedä miksi, mutta jotenkin aktivoidun lapsivieraista ja innostun entisestään viettämään lasten kanssa laatuaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkivät keskenään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi