Lue keskustelun säännöt.
Pressokeittimen käyttäjät!
12.03.2010 |
Mihin tuuppaatte purut käytön jälkeen? Oon kuullu että saattavat tukkia viemärin, mutta sinne vaan tulee aina heivattua, kun vettä joukossa. Tuntuu hankalalta kaapia roskikseen... Olisiko se oikeasti tarpeen?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyselee ap.
P.s. Emme asu omakotitalossa eikä meillä ole sitä kompostoriakaan.
roskikseen, kun saisi ylälaitaan kumipehmusteen niin olis hyvä kopauttaa
Kai nyt vuonna 2010 biojäteastia on keittiön perusvarustus.
t. kerrostaloasukas
Mä huuhtelen ne aina vain keittiön altaaseen, vaikkei kai saisi. Komposti vissiin olisi oikea paikka mutta se on niin hankalaa.