Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ristiäisvaatetus äidille?
21.03.2010 |
Meillä on parin viikon päästä ristiäiset ja vaatevinkkejä kaipailisin. Mitä ihmettä pukisin päälleni, imettääkin pitäisi voida.. Mekot tuntuvat liian kesäisiltä, joku jakkupuku liian "viralliselta". Vielä ehtii kaupoille, mitähän sitä etsis?!
Kommentit (3)
ap on siis kolmekymppinen emäntä. Miten olette pukeutuneet talviristiäisiin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
silloin aikoinaan. Yläosassa oli napit ja imettämään pystyi hyvin.
Alue: Aihe vapaa
miettiä ristiäisiin vaatteita! Mekko epäkäytännöllinen just imetyksen vuoksi ja mahanahkat vielä niin löysiä ettei kovin tiukkaa paitaa viitti laittaa . Jakkuun on pitäny turvautua joka kerta. :(