Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä pintaremonttia

Vierailija
14.02.2007 |

Katsoin eilen ensimmäistä kertaa tuota ohjelmaa ja kyllä jäi jotenkin pettynyt olo.

Ihme stailausta, sitä pintaremonttia ei juurikaan ollut, vaan pelkkää uudelleensisustusta. Mitä järkeä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljon ennen kuin jakso meni ulos.



Vierailija
2/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useinhan niissä sanotaan, että myytiin siihen ja siihen hintaan. tistysti osatajana voi harmittaa, kun näkee, miten paljon ekstraa maksoi. Mutta eipähän nuo suunnittelijapalvelut ole mitään ilmaisia, nythän ne ilmeisesti menevät TV-yhtiön pussista, auttavatkohan muissakin kuluissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa esim hiottu ja lakattu parketti uudenveroiseksi jne

Vierailija
4/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen saanut käsityksen et nyt niitä samalla myydään. No ehkä olen väärässä...

Vierailija
5/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta (joka vielä toteutui) nousi kymppitonnilla. Oli kyllä järkeä.



Sinänsä aina vaan hämmästyttää tuo stailauksen merkitys. Luulisi, että ihmiset osaisivat itsekin arvioida pintaremontin tarpeen ja hinnan huonokuntoisemmassa ja ei-niin-tyylikkäässä asunnossa. Varsinkin, jos remonttti on lähinnä kosmeettista.

Vierailija
6/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se keittiön kaakeli, tosin ne muut stailaajat olisi kyllä koskeneet myös seinäpintoihin, tämä yksi ei.



Ja kyllä sillä sisustuksellakin merkitystä on, koska eilenkin siihen kämppään saatiin yksi huone lisää, kun aulaan raivattiin työtila. Ei kaikki hahmota noita, niin " tyhmää" kuin se onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän