Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko merkittävä ero, onko perheessä kaksi lasta vai kolme lasta?

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin rahallisesti, ei vain ajan suhteen.

Vierailija
2/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hiukan kalliimpaa kun on kolme lasta, mutta joskus se sitten tulee takaisin. (tarkoitan, kun ollaan miehen kanssa vanhoja niin joku tulee meitä katsomaan) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan raskaampaa ole. Kakkosen ja kolmosen välillä on toki reilusti ikäeroa. Kolmonen ja nelonen on sitten vähemmällä ikäerolla ja nyt huomaa, että neljä on enemmän kuin kolme...

Meillä kaksi vanhinta käy aika itsenäisesti jo harrastuksissa, joten ei ole hirveästi kuskaamista.

Vierailija
4/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmen lapsen kanssa sujuu hyvin. =)

Vierailija
5/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perivät vaatteita ja tarvikkeita, toki aina jotain pitää ostaakin. Mutta suhteellisesti halvempaa hankkia seuraavat lapset kuin se ensimmäinen.



Neljättä ei taida tulla - auto ja asunto jouduttaisiin vaihtamaan. Liian kallista. Mutta kolme mahtuu vielä henkilöautoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi