Onko merkittävä ero, onko perheessä kaksi lasta vai kolme lasta?
Kommentit (5)
Onhan se hiukan kalliimpaa kun on kolme lasta, mutta joskus se sitten tulee takaisin. (tarkoitan, kun ollaan miehen kanssa vanhoja niin joku tulee meitä katsomaan) =)
ainakaan raskaampaa ole. Kakkosen ja kolmosen välillä on toki reilusti ikäeroa. Kolmonen ja nelonen on sitten vähemmällä ikäerolla ja nyt huomaa, että neljä on enemmän kuin kolme...
Meillä kaksi vanhinta käy aika itsenäisesti jo harrastuksissa, joten ei ole hirveästi kuskaamista.
Eli kolmen lapsen kanssa sujuu hyvin. =)
Perivät vaatteita ja tarvikkeita, toki aina jotain pitää ostaakin. Mutta suhteellisesti halvempaa hankkia seuraavat lapset kuin se ensimmäinen.
Neljättä ei taida tulla - auto ja asunto jouduttaisiin vaihtamaan. Liian kallista. Mutta kolme mahtuu vielä henkilöautoon.
Myöskin rahallisesti, ei vain ajan suhteen.