Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua tyhmää työtöntä!!!!?!!

Vierailija
07.02.2007 |

-voiko kuka tahansa hakea aikuiskoulutukseen??

-mitä on työttömän omaehtoisen koulutuksen tuki? kuka sitä voi saada?

-jos sanon nyt työkkäriin,että haen kouluun (alk 1.5),niin laittaako ne edelleen mulle hakuun työtä,vaikka todella haluan just tuonne kouluun??

löysin vihdoin,vuosien etsinnän tuloksena " oman alani" ja HALUAN nyt kouluun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-voiko kuka tahansa hakea aikuiskoulutukseen?? Koulutuksen kuvauksessa kerrotaan, vaaditaanko pohjakoulutusta. Mutta jos ei vaadita olet vapaa hakemaan.

-mitä on työttömän omaehtoisen koulutuksen tuki? kuka sitä voi saada? soita työkkäriin/kelaan.

-jos sanon nyt työkkäriin,että haen kouluun (alk 1.5),niin laittaako ne edelleen mulle hakuun työtä,vaikka todella haluan just tuonne kouluun?? Laittaa varmaankin, muuten et saa päivärahaa.

löysin vihdoin,vuosien etsinnän tuloksena " oman alani" ja HALUAN nyt kouluun.

TSEMPPIÄ!

Vierailija
2/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen kun oli aloittanut että vähän myöhemmin aloitettua koulutusta olisi työkkäri tukenut, en muista enää miten. Olisivatko maksaneet uudelleenkoulutksen tms. Mutta tarkan tiedon itsellesi saat työkkäristäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelusta tulisi meille valtavaa raha-vajetta,ärsyttävää se,mutta toisaalta VAIN vuodeksi ja 2kk,sitten olisi uusi ammatti kädessä ja vihdoin sitä mistä olen haaveillut,pohja minulla on juuri se mitä tuohon valituilta tarvitaankin.

Just nyt karmeessa flunssassa,mutta heti tän jälkeen menen paukuttumaan kättä työkkärin tiskiin,en kertakaikkiaan voi tän tilaisuuden antaa mennä ohi (ja sit tietty pelkäämään,etten edes pääse siihen kouluun....)

ap

Vierailija
4/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5,en viitsi paljastaa,koska tää himputin pieni paikkakunta ja en haluais kenenkään tietävän sitä... ja toi koulutus taitaa alkaa ainoastaan täällä tänä vuonna... Anteeksi :):)

ap

Vierailija
5/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITT tsempistä 2/8 :D Olen kyllä päättänyt päästä ;D

ap

Vierailija
6/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkään työelämässä ollut työtön opiskelee päätoimisesti ja omaehtoisesti, niin että opiskelu edistää hänen ammatillisia valmiuksiaan, hänellä on mahdollisuus saada koulutuspäivärahaa.

Koulutuspäivärahan saaminen edellyttää, että hakija on

* ilmoittautunut työvoimatoimistoon työttömäksi työnhakijaksi

* saanut työmarkkinatukea tai työttömyyspäivärahaa vähintään 3 kuukautta (65 päivältä) edellisten 12 kuukauden aikana

* ollut 10 vuotta palkkatyössä tai yrittäjänä.

Koulutuspäivärahaa voidaan maksaa enintään 500 päivältä (ilman omavastuuaikaa). Päiväraha on hakijan työmarkkinatuen, peruspäivärahan tai ansioon suhteutetun päivärahan suuruinen sen mukaan, mihin hakija olisi oikeutettu työttömänä ollessaan

Vierailija
7/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä minä sitten tuota saa... puuttuu vajaa 2v työelämässä oloa...

Sitten vaan pussin suut tiukemmalle :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä