Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sillä merkitystä, minkä laajakaistaliittymän valitsee?
07.02.2007 |
Onko hinnoilla eroa, vai mitenköhän operaattori kannattaa valita?
Kommentit (2)
Miettisin itse, kuinka nopeaa yhteyttä tarvitsen. Hinta kasvaa nopeuden mukana. Turha kai maksaa ällistyttävän nopeasta yhteydestä, jos käy silloin tällöin av:lla :)
Meillä oli jossain vaiheessa kaapelin kautta se liittymä, se oli ainakin kätevä ja edullinen + toimintavarma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja nopeuksissa. mm.