Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
IKEAN Lekman muovilaatikko, onko terävät kulmat?
17.01.2010 |
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90059618
Eli onko laatikko OK valinta pienten lasten huoneeseen, osaksi hyllyn sisustusta?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en suosittele. Tosiaan terävät kulmat. Laatikot eivät kestä kunnolla painavaa tavaraa, esim. pikkuautoja ja sellaisia mitä meidän 4 v ja 5 v pojilla on. Käyvät ennemmin kirjahyllyyn ja harvemmin käytettyjen "aikuisten tavaroiden" säilytykseen
Alue: Aihe vapaa
3- ja 1,5-vuotiaiden vauhtiveikkojen huoneessa lelulaatikkoina. Onhan ne kulmat teräviä, mutta enpä ole minään uhkana pitänyt. Ainahan sattuu ja tapahtuu missä milloinkin:)
Laatikkoihin mahtuu paljon tavaraa.