Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys printtilipuista
15.01.2010 |
Tilasin printtiliput Apassionataan. Mailiin tuli tilausvahvistus mutta lippuja ei ollut liitteenä. Myös maksu meni pankkitililtä.
Tulevatko liput myöhemmin mailiin vai pitääkö kysellä perään?
Kommentit (3)
Täytynee kysellä perään. Kai ne voi saada mailiin liitteenä?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sähköpostin liitteenä, mutta siinä piti varmaa ruksata että haluaa ne meiliin. muuten ne piti ruksata heti. Mutta jos tilausvahvistuksen sait, niin eiköhän ne asiakaspalvelusta jollain konstilla sulle liput toimita kun otat yhteyttä.
Alue: Aihe vapaa
siis tilauksen päätteeksi.