Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen järkyttynyt!
26.10.2007 |
Minä olen hautonut erästä asiaa 27 vuotta, pitäisi selittää eräälle ihmiselle yksi asia, jotta hän ymmärtäisi sen, mutta en ole sitä tehnyt.
Ja nyt sain tietää että tämä ihminen on KUOLLUT!
Selvittäkää hyvät ihmiset ajoissa, jos on jotain selvitettävää, älkää vitkastelko kuin minä!
Surettaa, kun en voi sitä tehdä enää!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
koita jaksaa. Teen kyllä itse aina niin että sanon sanottavani heti. Ja kerron läheisille rakastavani heitä-koska huomisesta ei tiedä kukaan!