Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
1v3kk heittäytyy lattialle ja itkee, heittelee tavaroita ja raapii naamaa
13.02.2007 |
Ollaan aika pulassa. Alkoi eilen. Uhmaa odottelin vasta 2 vuotiaana aikaisintaa, voiko se alkaa jo nyt? Kokemuksia.
Tyttö kyseessä.
Kommentit (3)
tapana hakata päätä lattiaan ja itkeä. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tyttö vaan oli eiliseen asti kun enkeli kiltti ja ihana ja yhtäkkiä alkoi raivoaminen...apua kestääkö sitä niin pitkään...
Alue: Aihe vapaa
Se on enemmänkin turhautumista siihen, että lapsi on vielä niin pieni eikä osaa kaikkea mitä haluaisi... 3-vuotias taas ei yleensä edes tiedä, mitä haluaa...