Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Jos voittaisit lotossa seitsemän oikein,
17.10.2007 |
harmittaisiko jos täysosumia voittokierroksellasi olisi 25 ja voittaisit 10 000¿?
ja nyt sitten vastataan rehellisesti, eikä aloitetaa sitä vanhaa virttä, että meidän perhe tulee toimeen kolmellamarkalla seitsemälläkymmenellä pennillä, vielä ei ole käytyt edes markkoja euroiksi muuttamassa kun kaapissa on vielä vanhaa näkkäriä.
Kommentit (2)
t: joka viikko lottoava köyhä kotiäiti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sallittuja vastauksiahan on vain yksi, joten miksi ihmeessä kukaan viitsisi vaivautua?