Lue keskustelun säännöt.
Millainen amme vastasyntyneestä alkaen?
Kommentit (2)
lattialle ÄP keltainen solumuovi jonka päälle vauva ja siinä suihkuteltu. Eihn noita muutenkaan kylvetetä/suihkuteta kuin max. kerran viikossa joten ei kertakaikkiaaan mitään tarvetta ammeelle.....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sen jalka - on ergonomista kylvettää vaikka keittiötikkailla (porrasjakkara, emännänjatke...) istuen. Lisäksi aivan alussa meillä on ollut käytössä pienempi soikea palju, joka mahtuu pesuhuoneen syvään altaaseen kahvojen varaan - paljon helpompi tyhjentää kuin isompi amme. Siinä niin kauan, kuin mahtuu. Nyt ovat molemmat vielä ostamatta tulokkaalle. Camin ammeissa oli vain vsin. ja ruma beige väri - jalka tietysti on se entinen. Muut ammeet siihen jalkaan eivät näytä sopivan, kun kokeiltiin toisen lapsen erilaista ammetta ja silmämääräisesti arvioitiin muita liikkeiden ammeita. Paljuja ei olla vielä ehditty bongaamaan, mutta eiköhän sopiva vielä löydy.