Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

irtisanoutuneilla max 13pv kesäloma 2008

Vierailija
17.10.2007 |

Eli kun irtisanoutuu, maksetaan siihen mennessä kertyneet vuosilomapäivät rahana, eli huhti-lokakuu. Jos työsuhde muodostetaan esim. 1.11, kertyy ensi kesälle kesälomaa 2,5 x 5kk eli 13 päivää. Että olette sitten ensi kesänä töissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. hoitajat. net

Vierailija
2/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kerran irtisanoudukkaan niin miten sitten palaisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ensimmäisen lomanmääräytymisvuoden täyttymistä, lomapäiviä kertyy 2 per kuukausi.

Vierailija
4/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että ei vuosilomaa päätä tehy, se on suomen laissa määritelty asia. Ja irtisanoutuneelle maksetaan kertyneet lomapäivät rahana, sekin on suomen laissa määritelty. Ja työsuhteen alettua ensimmäisenä lomankertymiskautena lomapäiviä kertyy 2/kuukausi, eli 10 enintään 10 päivää, se on myös suomen laissa määritelty.



En oikein ymmärrä tätä vänkäämistä, Tehy aikoo kävellä suomen virallisen lainsäädännönkin yli?

Vierailija
5/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tolkkua kommentteihin seiska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi