Lue keskustelun säännöt.
jess, sain Prisman kassasta töitä ja palkka nousi
24.10.2007 |
en oikeesti ole uskonut kun joku sanonut että kassoilla paremmat palkat kun meillä s-hoitajilla mut näköjään piti paikkaansa. 1 joulukuuta aloitan ja palkka tosiaan 65e enemmän kuin nyt. Kaverini just sopinut töistä Tukholmassa jos tämä toteutuu tämä kauhuscenaario ja hän tekisi siinä 2 viikkoa töitä ja olisi 2 viikkoa kotona ja sillä saisi enemmän ku nyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut onnee vaan jos raha ratkaisee kaiken.