Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa miksi joidenkin ihmisten silmät vetää heikoiksi?
Kommentit (3)
Minä en osaa yhtään katsoa silmistä tuollaisia asioita. Haluaisin oppia!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMinä en osaa yhtään katsoa silmistä tuollaisia asioita. Haluaisin oppia!!!
Ajattelin juuri lähes samoin sanoin kirjottaa.
Lisään vielä, että sielu voi olla joko hyvä tai paha. Muistan ikäni, kun katsoin erästä silmiin ja meinasin kuolla kauhusta siihen paikkaan. Ne " loistivat" pahuutta. Ja tämä ihminen oli tilanteessa minulle ystävällinen...