Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työkaverini paljasti että on lapseton
Kommentit (2)
Parasta mitä voit tehdä, on kuunnella ja tarjota olkapää tarvittaessa. Älä ainakaan neuvo, miten tulla raskaaksi (älä stressaa yms). Itse olen lapseton ja asia on minulle vaikea. Ystäväni tietävät asiasta, mutta eivät oikein siihen osaa suhtautua, joten asiasta ei puhuta. Parasta miten he minua voisivat tukea, olisi kysyä joskus miten jaksan. Ja kuunnella sitten puoli tuntia itkua ja ahdistusta, sillä padot varmaan aukeaisivat! ;) Osoita että olet valmis kuuntelemaan ja kysyä asiasta voi mielestäni suoraan (kun kerran sinulle asiasta kertoi).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Parempi kuin puhu kokoasiasta. Loukkaantuvat joka asiasta.