Lue keskustelun säännöt.
Jääkö panacodiin koukkuun?
Kommentit (3)
kodeiini aiheuttaa keskushermostoon vaikuttavana analgeettina myös riippuvuutta. Hyvä lääke se silti on ja mm. raskauden aikana ns. sallittujen listalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kodeiini on huumausaine. Jos sitä käyttää vakituisesti viikkoja putkeen, alkaa riippuvuus syntyä. Itse olen riippuvainen, mutta tilanne tasainen ja hallinnassa. Olen parin kuukauden välein joitakin viikkoja syömättä, jotta toleranssi laskee. Kiputilat kroonisia, joten en voi lopettaakaan.
Hyvä ja tehokas lääke eikä ärsytä vatsaa.