Lue keskustelun säännöt.
Apuja ja neuvoja kaivataan...
28.10.2007 |
Lapsella on vesirokko ja nyt on tullut myös suuhun rakkuloita. Kipu on kova eikä pysty syömään juuri mitään. Panadolia on annettu, mutta ei tunnu auttavan.
Miten voisin helpottaa lapsen oloa vai auttaako vain aika?
Kommentit (3)
mutta lapsi on vasta 2,5 vuotias enkä tiedä miten se imeskely sujuisi... Vaikka haittaisikohan tuo vaikka niitä pureskelisi?
Eikä se silti taida suostua laittamaan suuhunsa yhtään mitään tällä hetkellä, eli taitaa olla pattitilanne:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se lapsi nesteillä pari päivää hengissä pysyy. Tai anna vähän sulanutta jäätelöä, vanukasta, jugurttia tms. muuta kylmää ja sileää.
apteekista saa jotain imeskeltäviä tabletteja suun limakalvovaurioiden hoitoon. Vähän niin kuin bepanthen mutta suuta varten.