Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko mua?

Vierailija
21.10.2007 |

Valitin täällä joku aika sitten, kun en löydä miestä sitten millään... 10 vuotta sitä on haettu ja oltu hakematta ja etsitty joka baarista ja netistä sun muualta ja ikinä ei vain onnistu.



Kyselin täällä, että kannattaako jo ottaa vain joku vastaantuleva mies vaikka ei tunteita olisikaan, mutta kun alkaa ikää tulemaan ja se perhe pitäisi pian perustaa, jos meinaa.



Noh lähdettiin tyttöjen kanssa huvin vuoksi toiseen kaupunkiin pippaloimaan viikonlopuksi, kun alkoi olemaan niin tylsää. Sieltähän sitten baarista löytyi eräs, joka kolahti heti ja kovaa :D ja meikäläisellä kun ei tosiaankaan kolahda ikinä kukaan.

Ja nyt on suhde aluillaan =) Ihanaa !!!!

Eikä tarvinnut ottaa sitä " jotain vastaantulijaa vain" :) :) :) :) :)



IHANAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D



Rakastaaaan elämääää lalalaa :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän