Lue keskustelun säännöt.
onko kukaan tullut raskaaksi,vaikka ottanut jälkiehkäisyn?
Kommentit (5)
Kumi meni rikki, haki katumuspillerin ja otti sen kaiken taiteen sääntöjen mukaan, mutta tuli silti raskaaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin vastaan jälleen kerran, että täällä yksi kpl
yhden kerran on jälkiehkäisy pettänyt, seuraus abortti (olipahan todella huono tuuri siinä, kun yhdyntäkin oli mallia keskeytetty...)
mut toisaalta kaksi kertaa se on toiminut, joten
tosin tein abortin, koska jälkiehkäisy petti
Joo otin jälkiehkäisy pillerin ja 8 kk päästä syntyi kaksoset... Se oli kans aika uskomatonta mutta kamalaa on nyt edes ajatellakkin ettei noita murujani olis jos pilleri olis tehonnut.