Lue keskustelun säännöt.
Onkos kukaan muu nyt Kefexin-kuurilla?
08.07.2006 |
Mulla menee kurkkukipuun 10 päivän kuuri ja ekasta tabletista heti pyörähti maha sekaisin vaikken ottanut edes tyhjään mahaan.
=oS
Kommentit (6)
Kai sulla, joku tulehdus on. Meidän pojalla loppui just kefeksinit, korvatulehdus oli. Ei mennyt maha sekasin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vatsa oli sekaisin koko ajan, vaikka maitohappobakteereja söinkin:(
Käsi on paketissa ja tulehduksen estoon menee lääke...
ja kaikille muillekin kefalospriiniä sisältäville lääkeaineille.. hänellä menee niistä ihan pakki sekaisin! Ja on siis todella kipeä!!
pikkuneiti on Kefexin kuurilla. Eikä maha ole mennyt sekaisin kun olen syöttänyt maitohappobakteereita.