Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teilla erilaisia vaatetyylikausia? Olen pukeutunut viime viikot hyvin naisellisiin vaatteisiin, hameita ja korkkareita yms. Nyt tuli yhta-akkia taas stoppi yak, en ma voi
04.08.2006 |
tällaisia ällötyksiä käyttää ja kaivoin huomista varten esille reisitaskuhousut, merimieshenkisen paidan ja sporttikassin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Parhaimmillaan roikkuu nytkin vaatetangolla kolmet eri vaatteet eri tilanteisiin:
Urheiluvaatteet: Trikoohousut, hihaton paita +lenkkarit
Työvaatteet: Mustat suorat housut, toppi, bleiseri, korkkarit
Koti/vapaa-ajan vaatteet:reisitaskutyyppiset housut, t-paita ja pitkähiahainen trikoopaita, sekä sporttipistokaat.
Minulla myös vapaa-ajan pukeutuminen vaihtelee, välillä viihdyn farkkuasuissa ja välillä taas urheilullisemmissa tamineissa jne.