Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään jolla on takana useampi täysiaikainen raskaus ja sitten kuitenkin synnyttänyt keskosen???

Vierailija
04.08.2006 |

Minulla on PALJON supistuksi, rv 28, lääkärit sanoo et ei vauva varmaan synny kun on jo useampi täysiaikaiseksi mennyt raskaus,eikä tulehdusta s löytynyt. Itsellä on kuitenkin sellainen olo että näinköhän tää vauva täällä pysyy...



Jos olet ollut vastaavassa tilanteessa kerro miten sujui? Ja löytyikö vauvasi

ennenaikaiseen syntymään joku syy?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään syytä keskosuuteen ei löytynyt ja seuraava raskaus oli taas täysiaikainen

Vierailija
2/2 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kotiin lepäilemään, mutta supistelu vain jatkuu. Kohdnsuun tilanne oli kotiin päästessä hyvä, mutta nyt en enää tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän