Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joitko batterya vaikka olit raskaana?
Kommentit (4)
Tölkillistä, tai puoliakaan en juonut... Kuinkakohan vaarallista se on oikeasti?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko se kofeiini? Jos, niin luulisi sen olevan sallittua pienissä määrin (½ tölkkiä päivässä) etenkin jos ei itse juo kahvia. Mutta onko se jokin muu?
En usko sen olevan vaarallista, en kylläkään ole mikään hysteerikko mistään...
En kuitenkaan tupakoi, tai juo alkoholia ollenkaan.
Alue: Aihe vapaa
En myöskään käyttänyt alkoholia, tupakoinut tai oleuillut paikoissa joissa tupakoidaan, enkä käyttänyt lääkkeitä jne jne jne..