synttareista kysyttavaa. kun lapsenne on pyydetty (3-5 v.) saman ikaisen kaverin synttareille, menetteko myos itse sinne synttarin ajaksi?
Kommentit (5)
Riippuu kutsujasta onko vanhemmat toivotettu tervetulleeksi.
Lapsikin on halunnut, että on mukana, varsinkin kun on ollut oudompaa porukkaa paikalla.
Pitää olla aika arka lapsi jos ei voi jäädä tutun kaverin luokse sen ikäisenä.
Tosin keväällä oli tapaus 4v synttärit, jonne ei juuri 3v täyttänyt saanut ottaa äitiä mukaan ja oli lapseni eka kutsu synttäreille. Oli melko hurja tilanne, mutta sisarus " jo" 4v oli kutsuttu myös mukaan. Jos se nyt mitään auttoi... Ja kummallakin laajat ruoka-aine allergiat ja synttärisankarin äidillä ei kokemusta allergioista. No menivät yhdessä eväiden kanssa ja tiukasti sanoin, ettei saa muuta syödä ja vahdittava! Meni kaikki hyvin ja 3v oli innoissaan ollut!!!
Enkä ole kuullutkaan moisesta tavasta.