Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko myöhäinen ovis jos tapahtuu kp. 20?
Kommentit (3)
Esim. 33 päivää, silloin on ihan riittävästi aikaa alkion kiinnittyä. Mikä sinun normaali kiertosi pituus on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja hyvin on munasolu ehtinyt kiinnittyä. Noin 10 päöivää yleensä riittää. Mutta tosiaan jos ovis 20. päivä ja vuoto alkaa vaikka jo 26.-28. kiertopäivä niin munasolu ei ehdi kiinnittyä kohtuun vaikka hedelmöittyisikin. Miten sinulla?
Alue: Aihe vapaa
Jos kiertosi esim 28 pv, et välttämättä raskaudu, koska munasolu ei kerkeä kiinnittyä. Itselläni oli ovis kp 18 (kierto 28pv) ja esikoista rupesin odottamaan. Eli ei mahdotonta, mutta kaiketi hankalampaa.