Lue keskustelun säännöt.
Terveyteen liittyvä kysymys.
16.08.2006 |
Mistä johtuu liiallinen hengittäminen? Eli olen huomannut muutaman vuoden aikana silloin tällöin hengittäväni liikaa? Eli syke nousee vaikkan tekisi muuta kuin istuisi. Tulee tunne että täytyy pidättää hengitystä ja alkaa huimaamaan. Voiko olla jotain paniikkikohtaukseen liittyvää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
asia, jos vaikka jäisi kohtaukset pois.