Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyteen liittyvä kysymys.

Vierailija
16.08.2006 |

Mistä johtuu liiallinen hengittäminen? Eli olen huomannut muutaman vuoden aikana silloin tällöin hengittäväni liikaa? Eli syke nousee vaikkan tekisi muuta kuin istuisi. Tulee tunne että täytyy pidättää hengitystä ja alkaa huimaamaan. Voiko olla jotain paniikkikohtaukseen liittyvää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, jos vaikka jäisi kohtaukset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi