Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko välikausihaalarissa vuori??
03.08.2006 |
eli ostin käytetyn reimatecin välikausihaalarin--kuulukos siinä olla ollenkaan vuorta? eeei tässä ainakaan..
Kommentit (3)
Vierailija:
eli ostin käytetyn reimatecin välikausihaalarin--kuulukos siinä olla ollenkaan vuorta? eeei tässä ainakaan..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..noloa...
oli niin ohut lirpukka tuo puku, että en heti tajunnut.. se on sellainen nailon.. hyvin ohut..
kiitos tiedosta.
lähden häpeämään:(
Alue: Aihe vapaa
vain ohut. nailonia/puuvilla vai mitälie..