Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako lapsilisää jos asuu tilapäisesti ulkomailla?
09.08.2006 |
Suunnitelmissa lähteä puoleksi vuodeksi Espanjaan, kirjoilla olisimme kuitenkin Suomessa. Muitakin vinkkejä otan mielelläni vastaan :)
Kommentit (2)
Kodinhoidontukeakin voi saada ulkomaille. Viiden vuoden sääntö on muuten per maa eli ulkomailla voi olla kymmenenkin vuotta ja kuulua suomen sosiaaliturvaan lähetettynä työntekijänä eli maksaa Suomeen työeläke yms maksut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin kauan kuin kuulut Suomen sosiaaliturvan piiriin, eli 5 vuotta.