Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku IHANA ihminen tehdä mulle palveluksen?? Onko sinulla Multitabs speacial 2+-vitskupurkki siellä jossain?

Vierailija
29.06.2006 |

Siis niitä raskaana oleville sopivia vitamiineja? Kävisit kiltti haistamassa sitä purkkia, haiseeko sinullakin se pahalle, sellaiselle hiivalle?



Kun mä olen syönyt jo puoli purkkia ja nyt vasta haistoin sitä ja mietin, että onko ne pilalla kun haisee sellaiselle, vai haiseeko kaikilla?



KIITOS JOS VIITSIT!!! :))

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on jokin outo haju, kai se kuuluu niihin.

Vierailija
2/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on b-vitamiini mikä haisee ököltä, ja maistuu kanssa ...ihania röyhtäsyjä tulee ku noita syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan