Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka akkia moppaatte ja imuroitte 100 nelion kampan? Mun taytyis siivota ja puoltoist tuntia aikaa. Yleensa siivottu miehen kanssa puoliksi, nyt mies toissa. Kerkianko??? Huoh,
01.08.2006 |
ei muutenkaan jaksais siivota :((((((((((((((((((((((((((
Kommentit (4)
kun pistät tulemaan. Mä imuroin ja moppaan 120m2 tunnissa =O.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla menee 70 neliön imurointiin 1,5-2 tuntia, sillä imuroin tosi huolella, lattiat ihan nurkkia myöden, kaikki pinnat, lattialistat, kaapit sisältä jne. Mutta kyllähän pelkät lattiat nopeastikin hutaisee...
nurkkia myöden. Kaappeja ei oo ollu tapana imuroida... -6-
Alue: Aihe vapaa
ellei sitten joka paikka ole täynnä roinaa ja kierrettäviä huonekaluja.