Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laita tähän ketjuun yksi ajatus, jonka avulla asennoituen voi tehdä huomisestaan paremman
29.12.2006 |
ei tarvitse olla mikään korkealentoinen vaan ihan simppelikin, maalaisjärkeä mukana.
Itsellä tulossa suhteellisen rankka vuodenvaihde, ja luulen että tarvitsen näitä ajatuksia:)
Minä aloitan:
Elä jo tänään sen sijaan, että odottaisit milloin kulloisenkin esteen ensin poistuvan tieltä. Parhaasi voit tehdä joka päivä:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa