Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä meille ehkäisyksi?
29.12.2006 |
Migreenistä kärsivä olen, aikoinaan jonku vuoden pillereitä syönyt (toimivat iha ok:sti), 2 lasta ja kumen kanssa pelaaminen alkanut tökkiä ihan suunnattomasti. Mulla runsaat menkat joten kierukkaa en halua, hormonaalinen ehkäisy pelottaa migreenin takia..Kierto säännöllinen....
Tuntuu niin epäreilulta, et ehkäisy pitää olla vaan jonku hikisen kortsun varassa kun olis niin kiva harrastaa sitä ihan spontaanisti ilman kumea....Mutta kun lapsi luku toistaiseksi on tässä..Ehdotuksia????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lapset meilläkin tehty ja ihan piuhoja en katkaise, jos se iltatähti vielä =)