Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä meille ehkäisyksi?

Vierailija
29.12.2006 |

Migreenistä kärsivä olen, aikoinaan jonku vuoden pillereitä syönyt (toimivat iha ok:sti), 2 lasta ja kumen kanssa pelaaminen alkanut tökkiä ihan suunnattomasti. Mulla runsaat menkat joten kierukkaa en halua, hormonaalinen ehkäisy pelottaa migreenin takia..Kierto säännöllinen....

Tuntuu niin epäreilulta, et ehkäisy pitää olla vaan jonku hikisen kortsun varassa kun olis niin kiva harrastaa sitä ihan spontaanisti ilman kumea....Mutta kun lapsi luku toistaiseksi on tässä..Ehdotuksia????

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset meilläkin tehty ja ihan piuhoja en katkaise, jos se iltatähti vielä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla