Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten joudut " rajoittamaan" pukeutumistasi vartalosi takia?

Vierailija
11.01.2007 |

Itse olen hoikka, mutta en tykkää näyttää rumia sääriäni - lyhyet hameet siis out. Minulla on myös aika leveät hartiat, joten en halua pukea mitään, joka korostaa niitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeet on myös paksut nut nykyään käytän siitä huolimatta hameita.



Vierailija
2/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä en mielelläni pidä naruolkaintoppeja/-mekkoja kun hartia-alueen lukuisat finnit näkyvät niissä ärsyttävästi.



En voi pitää mekkoa tms. ilman rintaliivejä kun tissit roikkuisivat jossain navan yläpuolella ilman liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kireitä, lyhyitä paitoja kireiden matalalantioisten housujen kanssa --> jenkkikset, pömppis. Vaikka muuten hoikka...

Vierailija
4/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vatsan kohdalta vartalonmyötäisiä paitoja pömppiksen takia.

Vierailija
5/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten joudun rajoittamaan hyvän kroppani takia pukeutumistani.

Vierailija
6/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian suuria kauluksia (kaulassa luomia, solisluut törröttää).



Ei leveitä housuja tai reisitaskuja (olen lyhyt). Sääriä kyllä kelpaisi näyttää vaikka miten ylös mutta ei tarkene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ihan makkarankuorivaatteita 5-10 raskauskilon takia (normaalisti olen hoikka)

-ei liian tyköistuvia mahan kohdalla, pömppää jäljellä

-ei rintsikattomuutta vaativia yläosia, ei nyt imetyksen aikaan eikä varsinkaan sen jälkeen

-ei lyhyitä hameita ilman sukkiksia, toisessa etusääressä suonikohjun alut

-ei mahan paljastusta missään muodossa, raskausarpia riittää

-ei mikrosortseja, selluliittiakin löytyy

Uskaltanenko vielä sanoa kaiken tämän jälkeen, että olen ihan mukavan näköinen nainen ja tyytyväinen itseesi...?

Vierailija
8/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat mallia, jotka tarvitsee rintaliivit, aina. Uimapuvut tai bikinit oltava myös hyvin tuetut. Vatsa litteä, mutta en mielellään sitäkään paljastele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään vaatteen käyttöä, mut on joitain loimia ja juttuja joita en vaan kerta kaikkiaan laittaisi päälleni. Esim. mekkoja en halua käyttää, mut muutama minihame löytyy hellepäivä varten.

Vierailija
10/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vartalonmyötäisiä vaatteita, sillä vyötärömakkarat ei ole kaunista katseltavaa.



Ei lyhyitä hameita tai sortseja, sillä jalat on rumat



Ei alaspäin leveneviä pitkiä hameita, sillä ne korostavat liikaa takapuoleni suurutta.



Ei tummia vaatteita, sillä päänahka ongelman vuoksi hilse näkyy olkapäillä runsaana.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei vartalonmyötäisiä vaatteita, sillä vyötärömakkarat ei ole kaunista katseltavaa.

Ei lyhyitä hameita tai sortseja, sillä jalat on rumat

Ei alaspäin leveneviä pitkiä hameita, sillä ne korostavat liikaa takapuoleni suurutta.

Ei tummia vaatteita, sillä päänahka ongelman vuoksi hilse näkyy olkapäillä runsaana.

Vierailija
12/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on niin ruma että on käytettävä vaan hameita lyhyiden paitojen kanssa. Ei toivoakaan et " esittelisin" peppuani farkuissa, yööök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihamettakaan en voisi käyttää enkä tosi lyhyitä shortseja paksuhkojen reisien takia. Muuten vartalo ok, ei vatsamakkaroita eikä jenkkakahvoja :)

Vierailija
14/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muodissa olevia kapalahkeisia muutenkin kapeita farkkuja. Olen suht lyhytjalkainen ja reidet liian isot suhteessa muuhun, hoikkaan vartaloon. lahkeista kapeat farkut sopivat mun mielestä hoikille ja pitkäjalkaisille. Tosin nostan hattua, jos muunlaisetkin uskaltavat käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin

Vierailija
16/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan sutua en myöskään nykyään näytä > raskausarvet ja pömppis

Lyhyet hameet > takapuoli " liian iso"

mulla myöskin noi narutopit > finni selkä ;P

Vierailija
17/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei avonaista selkää koska selässä huono iho

- ei hihattomia paitoja koska paksut käsivarret (sukuvika)

- en näyttäydy ilman hametta tai housuja koska kamalan paksut selluliittiset reidet (edelleen sukuvika, olen kärsinyt samasta jo 13-vuotiaasta pitäen)

- paitojen oltava pitkiä koska isot rinnat ja muuten ne korostuu + paita loppuu kesken ja vyötärö näkyy



Tällä hetkellä myös kantapäät on niin lohkeilleet etten kehtaisi käyttää sandaaleja mutta onneksi ei talvella tarvi!

Vierailija
18/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat täytyy olla yleensä mustia tai valkoisia ettei hikiläntit näy niin hyvin. Hikoilen todella paljon kainaloista :/. Harmi sillä tykkäisin käyttää välillä värillisiäkin vaatteita :(

Vierailija
19/19 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, eriparipohkeet: ei lyhyitä hameita, caprit käy.



Pienet " ratsastajan ulokkeet" reisissä: ei trikoohousuja.