Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sisustuslehteä suosittelisit?

Vierailija
07.08.2006 |

Ajattelin tilata jonkun. Onko Kotivinkki hyvä? Siinä ilmeisesti paljon myös muuta kuin sisustusjuttua, mutta eihän se ole suunnattu pääasiassa keski-ikäisille? Näin vain siitä hyvän tarjouksen ja jäi kiinnostamaan.



Niin ja olen parikymppinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kotiliedet ja kotivinkit ei kyllä mitään sisustuslehtiä varsinaisesti ole...

Vierailija
2/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikö sitä Kotivinkkiä sitten lasketa sisustuslehdeksi..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee (paremmuusjärjestyksessä):

Deko

Talo ja Koti

Koti ja Keittiö

Vierailija
4/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen kuullut noista. Kai niitä myydään Suomessa? :)

Vierailija
5/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avotakka: muuttunut vuosien varrella todella kehnoksi.

Deko: Nuorile

Talo ja Koti: en tykkää, liian persoonattomia sisustuksia. Soveltuu ehkä oman talon rakentamisesta haaveilevalle, paljon omakotitalo esittelyitä

Koti ja Keittiö: entinen suosikkini, joka viime vuosina jäänyt junnaamaa paikoilleen

Kotivinkki: enemmän perhelehti kuin pelkkä sisustuslehti.

Glorian koti: Tällä hetkellä paras kotimaisista. Muuttunut hienostolehdestä kohtuullisen tavallisiakin (kauniita tietysti) esittäväksi



Ulkolaisista tykkään Skönä hem, ruotsin Elle ja Living Etc.

Vierailija
6/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen englantilaisia lehtiä. Sieltä löytyy jos jonkinlaiseen tyyliin sopivia. Living etc, Ideal home ovat minun favoritit.