Lue keskustelun säännöt.
Virossa käyneet
26.06.2006 |
Oletteko käyneet virossa hampaiden valkaisussa? Mitä maksoi ja millainen valkaisu kyseessä. T: Sitä suunnitteleva. Kannattaako?
Kommentit (3)
En tiedä hammaslääkäreistä, mutta ainakin apteekissakin jopa yrittivät sumuttaa turisteja. Ties mitä ainetta sitten se valkaisugeeli sisältäisi. :( Aika monessahan on vetyperoksidia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta nettisivut vaikuttivat ihan mukavilta. T: ap
Onko muilla kokemusta. Kyllähän kylpyläpalvelut ja erilaiset hoidot ovat siellä ihania. Turistit tuovat suuuuuren osan maan taloudesta.
En tiedä hammaslääkäreistä, mutta ainakin apteekissakin jopa yrittivät sumuttaa turisteja. Ties mitä ainetta sitten se valkaisugeeli sisältäisi. :( Aika monessahan on vetyperoksidia.