Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain juuri gradun piiitkän väännön jälkeen valmiiksi!

Vierailija
31.07.2006 |


Jipii! Kesälomalla oli tarkoitus tehdä se loppuun ja työt alkavat huomenna ;) Tiukille veti, mutta valmista tuli. Ihanaa!



Nyt aion juhlistaa tätä ja ottaa yhden siiderin yömyssyksi. Josko sitten vaikka saisi nukuttuakin, eikä vaan miettisi pilkun paikkoja ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, samassa veneessä olin joulun aikaan.

Vierailija
2/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sulta meni kaikkiaan? Itse alotan syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain keväällä urakoitua seitsemän vuoden jälkeen. Että pitikin ottaa tuommoisesta läpyskästä vuosikausien paineet! Helppo ajatella nyt näin...

Vierailija
4/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulla meni 5 vuotta ennen kuin valmistui. Lopulta väänsin sen kasaan 2 kuukaudessa.

Vierailija
5/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa sama juttu kun viitosella, vuodesta 2001 gradu prosessissa, huh huh. Viimeksi jotain tehty viime vuoden heinäkuussa....

Vierailija
6/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Varsinaisesti olen tehnyt työtä viime kesän, tammi-helmikuun ja tämän kuluvan heinäkuun. Työn ohessa homman vääntäminen on ollut aika työlästä, kun takaisin juoneen pääseminen on vienyt aina oman aikansa tauon jälkeen.



Tosin tämä on kestänyt näin kauan osittan myös siksi, että olen perfektionismiin taipuvainen ja tein työni ehkä näin jälkikäteen ajateltuna hieman liian tarkasti. Vähempikin olisi riittänyt.



No, palautan sen tällä viikolla proffalle ja katsotaan millaista arvosanaa olisi luvassa.



t. ap