Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen olette ottaneet auton pesuun matkaan, siis sellaseen sisälle ajettavaan?

Vierailija
26.06.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne muka joku ikäraja? Meillä ollut mukana aina, jo heti vauvasta alkaen. Miksi ei voisi ottaa?

Vierailija
2/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua että lapsi alkaa huutaa autossa kuin syötävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pelottavaa.

Vierailija
4/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kun lähti pesettään autoa...

ei enää ikinä viedä, oli huutanut raukka kuin syötävä ja mieheni oli yrittänyt laittaa käsiään typyn silmien eteen etc kaikkee yrittäny mut oli vaan itkeny pikkuinen.

ei kandeee viedä about.1vuotiasta.

pienet vauvat ja isommat lapset voi jo olla kyydissä...mut ei tollaset jotka ei vielä ymmärrä oikee vaikka kuin selittää et ei tarviii pelätä jne :(

Vierailija
5/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai joku 1v pelkää jos ekaa kertaa.

Vierailija
6/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pelänneet, olin tosin ostanut suklaarusinoita " evääksi" ja sillä oli varmasti positiivinen vaikutus:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kysyt?

Vierailija
8/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isompi ekan kerran vuoden iässä eikä pelännyt. Luonteeltaan muutenkin mitään pelkäämätön. Kuopus oli mukana 3kk iässä ja huusi kuin syötävä, mikä olisi tosin täytynyt meidän jo ennalta arvata, neiti kun on hyvin herkkä kaikelle tollaselle. jostain syystä ei " muistettu" sitä ja mentiin...



Turha sanoa että kun on vauvasta mukana niin tottuvat siihen. Meidän vauvaa ei ainakaan saa totutettua eikä kyllä ole tarvettakaan totuttaa sitä autopesuun mukaan. Ehkä vuoden päästä voi jo hänetkin ottaa mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi