Minkä ikäisen lapsen olette ottaneet auton pesuun matkaan, siis sellaseen sisälle ajettavaan?
Kommentit (9)
en halua että lapsi alkaa huutaa autossa kuin syötävä
mukaan kun lähti pesettään autoa...
ei enää ikinä viedä, oli huutanut raukka kuin syötävä ja mieheni oli yrittänyt laittaa käsiään typyn silmien eteen etc kaikkee yrittäny mut oli vaan itkeny pikkuinen.
ei kandeee viedä about.1vuotiasta.
pienet vauvat ja isommat lapset voi jo olla kyydissä...mut ei tollaset jotka ei vielä ymmärrä oikee vaikka kuin selittää et ei tarviii pelätä jne :(
tottakai joku 1v pelkää jos ekaa kertaa.
Eivät pelänneet, olin tosin ostanut suklaarusinoita " evääksi" ja sillä oli varmasti positiivinen vaikutus:-)
Meillä isompi ekan kerran vuoden iässä eikä pelännyt. Luonteeltaan muutenkin mitään pelkäämätön. Kuopus oli mukana 3kk iässä ja huusi kuin syötävä, mikä olisi tosin täytynyt meidän jo ennalta arvata, neiti kun on hyvin herkkä kaikelle tollaselle. jostain syystä ei " muistettu" sitä ja mentiin...
Turha sanoa että kun on vauvasta mukana niin tottuvat siihen. Meidän vauvaa ei ainakaan saa totutettua eikä kyllä ole tarvettakaan totuttaa sitä autopesuun mukaan. Ehkä vuoden päästä voi jo hänetkin ottaa mukaan...
Onko sinne muka joku ikäraja? Meillä ollut mukana aina, jo heti vauvasta alkaen. Miksi ei voisi ottaa?