Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat kaupassa sen korin siihen koripinoon, vaikka edellinen asiakas ei ole vielä

Vierailija
03.01.2009 |

tyhjentänyt omaansa?



Ärsyttää suunnattomasti nuo tyypit, jotka eivät edes viitsi sen vertaa nostaa sitä koria, että saisi laitettua oman korin siihen pinon päällimmäiseksi. Ja yleensä noilla ei ole ollut mitään hirmu isoja ostoksia, joten sitä koria olisi kyllä jaksanut pidelläkkin sen aikaa, että toinen saa ostokset hihnalle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miks mä en ymmärrä mistä on kyse :D

Vierailija
2/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Ap haluaa vain ruikuttaa. Ehkä yhteen on joskus törmännyt ja ajattelee, että tää on joku tietty porukka joka niin tekee. Ja tahallaan, kuinkas muuten... :-D

Hakeudu lääkäriin, jos susta ap tuntuu, että "ne" tekee "sitä" kiusatakseen sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, noita on sattunut kohdalle useampi kuin yksi tai kaksi.

Vierailija
4/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä hankalaksi jos niin haluaa!!



Laita oma korisi siihen kun tulet kassahihnan päähän ja tyhjennä korisi siitä hihnalle.. seuraava voi tehdä samoin.

Vierailija
5/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi sen tyhjän korin siihen pinoon ensin lykkää?

Mua ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka alkaa tyhjäntää sitä koria tai kärryjä hihnalle vasta juuri kassan kohdalla eikä siellä päässä!

Vierailija
6/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin kävisi, niin laittaisin vain oman tyhjän korini siihen viereen, thats it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en ymmärrä, miksi aina on niin kauhea kiire saada ostoksensa ladottua siihen hihnalle. Jopa niin kiire, että sitä välikappaletta pitää siirtää! Eikö todellakaan voi odottaa, että hihna v'ähän tyhjenee?

Vierailija
8/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on VASTA tyhjentämässä omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on VASTA tyhjentämässä omaansa.

Vierailija
10/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kassan toiseen päähän vai??



Niinkuin joku neuvoi laita oma korisi pinon päällimmäiseksi ja tyhjää sitten vasta. Ei tarvii täällä porata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut, että edellinen yhä tyhjensi omaansa hihnalle. Siis vastaus: vahingossa.

Vierailija
12/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla muu selitys? Vittumaisuus, tahallinen yritys olla hankala?



Löysää ap pipoa ja anna kanssaihmisillesi vähän armoa. Tuskin itsekään olet aina täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme