Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lajittelette pyykin?

Vierailija
14.01.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värilliset erikseen. Yleensä vielä siten, että punaiset erikseen, siniset+vihreät erikseen, mustat erikseen, valkoiset erikseen. Ja sitten villapaidat yms. erikseen.

Vierailija
2/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Valkoinen 60

2. Kirjava 60

3. Kaikki 40

4. Hienopesu ja villa



Ykkösestä voi heittää suoraan koneeseen, mutta kakkosesta on erotettava tummat ja vaaleat koneelliset erikseen, myös kakkatahraiset vauvan vaatteet ja vessanpesurätit pesen eri koneellisissa kuin pöydän pyyhkimisrätit ja astiapyyhkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli värin, materiaalin ja pesuohjelman mukaan.

Vierailija
4/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat, valkoiset ja vaaleat värilliset erikseen. Eli kolmeen osaan yleensä jaan pyykin, mikäli ei ole pestävänä erityiskäsittelyä tarvitsevia materiaaleja.

Vierailija
5/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pestyihin. Kaikki pestään samassa oli väri mikä tahansa, eikä ole kertaakaan mikään värjäytynyt. AINA 40 asteessa oli kesä tai talvi, oli mitä vaatteita tahansa.

Vierailija
6/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tummat vaatteet (pesen 40 asteessa)

2. vaaleat kirjavat vaatteet (pesen 60 asteessa)

3. valkoiset jotka pestään 60 asteessa (lähinnä valkoiset vaatteet)

4. Valkoiset jotka pestään 95 asteessa (lakanat yms.)



Meillä kyllä pestään kakkaset lastenvaatteet (niitä onneksi aika harvoin) samassa kun muutkin, vaan värin perusteella lajittelen.



Aika hyvä keksintö muuten ne liinat jotka "sieppaa" värin, käytän niitä sillon kun koneessa on mukana jokin uusi vaate joka muuten saattaisi värjätä (lähinnä koskee vaaleita kirjavia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset

40- kirjavat

40- tummat

60- kirjavat

Vierailija
8/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu 60 olemaan parikin koneellista, niin sitten voin laittaa tummat ja vaaleat erikseen, normaalisti menee kaikki samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran peset mustat ja valkoiset samassa. Laiskuuttako?

Kaikki pestään samassa oli väri mikä tahansa, eikä ole kertaakaan mikään värjäytynyt. AINA 40 asteessa oli kesä tai talvi, oli mitä vaatteita tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi