Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pystynyt tekemään aborttia ja nyt en jaksa

Vierailija
03.01.2009 |

lapsen kanssa! Luultavasti otetaan sijoitukseen...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit valinnut abortin, niin saattaisit olla yhtä voimaton.



Toivotko, että lapsesi ei koskaan olisi syntynyt?

Vierailija
2/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toivoo, ettei olisi tarvinnut tähän maailmaan syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lasta ei noin vain oteta sijoitukseen ennen lastensuojelun tukitoimia, ehdottomasti avohuoltoa ensin. Esim. kotipalvelua, lastenhoitoapua jne.

Vierailija
4/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkin sitä pari ekaa kuukautta. Mutta sitten alkoi pikkuhiljaa odottaa sitä pientä, ja miettiä millanen perheenjäsen sieltä on tulossa. Loppuraskaudesta jo ihan innoissaan... Ja synnytys oli helpoin tähän astisista! Nyt vauvan kanssa on erilaisia jaksoja, joskus raskaitakin, mutta ihanasti kaksi muuta lasta osaa viihdyttää vauvaa edes hetken!

Tsemppiä! Älä liikaa murehdi sitä mitä ei vielä ole tapahtunut! Viel on n. 8 kuukautta siihen ennenkuin sulla on edes nyytti sylissä.

Vierailija
5/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei jaksa niin ei jaksa! Mieheni on kans yhtä kuollut ja inhotaan koko tätä elämää! Mutta kun silloin puhuttiin ympäri, ettei aborttia saa tehdä ja katuisin sitä kamalasti, olisin hoidossa lopun elämäni sen vuoksi ym.

Vierailija
6/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikeata mt-ongelmaa ja sellaista, ettei vanhemmista vain ole justiinsa silloin lasta hoitamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle olet antanut elämän. Kiitos siitä. Ehkä saatte asianne paremmalle tolalle ja rakkaus lapseen pääsee kasvamaan.

Vierailija
8/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikillahan se lapsiperheen elämä on yhtä hirveää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin auttaa tällaisissa tilanteissa ryhtymällä sijaisäidiksi.



Hyvin hoitaisin ap.n lapsen jos hänet minulle annettaisiin ja rakastaisin häntä. Ja antasin pitää yhteyttä äitiinsä ja kertoisin äidille pikkuisen kuulumisia vaikka viikoittain jos äiti tahtoisi.

Vierailija
10/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin hoitaisin ap.n lapsen jos hänet minulle annettaisiin ja rakastaisin häntä. Ja antasin pitää yhteyttä äitiinsä ja kertoisin äidille pikkuisen kuulumisia vaikka viikoittain jos äiti tahtoisi.

Näinhän se haaveissasi menee. Todellisuudessa saat jonkun sossutapausperheen riesaksesi aika pitkäksi aikaa. Itsellä ei ole kokemusta mutta tuttavaperheellä on ja ikinä en siihen ryhtyisi. Toivottavasti on myös toimivia sijaisperhetapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teistä hienoa, että on joku lapsi josta vanhemmat eivät välitä?



Kunhan eivain ole aborttia tehnyt? Olisin kyllä tehnyt, jos olisin tajunnut...

Vierailija
12/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole abortin vastustaja, mutta jos te nyt saatte sille pojalle jonkun hyvän kodin niin on se varmaan sitten iloinen olemassaolostaan, kunhan alkaa sellaisia asioita tietoisesti ajattelemaan. Voi se silti joskus masentua ja ajatella, että ei olisi pitänyt syntyä, mutta se ei välttämättä johdu sitten sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö töissä? Onko lapsi koulussa? Mitä te ette jaksa - jääkö koti ja lapsi hoitamatta vai mitä? Onko teillä terveysongelmia? Miten teitä on autettu?

Vierailija
14/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää olla todella avarakatseinen, että jaksaa vieraan lapsen kanssa, joka oireilee vaikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyttä on ja juurettomuutta...ei rakkautta lapsuudessa, eli kaikki siis kertautuu oman lapsen kohdalla. Persoonallisuushäiriötä ym.



Perhetyö käy jorisemassa jonninjoutavia kerran viikossa.