Lue keskustelun säännöt.
Kun harkitsee vauvan "tekoa" niin pakkohan kaikkien on tajuta, että vauva muuttaa
21.12.2008 |
kaiken 100%. Voi joutua vaikka 2v heräilemään useasti öisin, paljon itkua johtuen vaikka sairastelusta ja koliikista. 24/7 saattaa olla kiinni vauvassa ja kotona. Ei ole omaa aikaa ehkä moneen vuoteen. Parisuhde voi huonosti väsymyksen takia.
Jos jokainen varautuisi pahimpaan mahdolliseen niin ei tulisi yllätyksenä, tätäkö tämä on. Jos tuntuu, ettei jaksa yhden kanssa niin jättää siihen. Ei tee lisää niitä lapsia. Lapset itkevät, valvovat ja ovat kaikin puolin haastavia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3 lasta ja ilmeisesti sitten olemme päässeet sattumalta todella helpolla, kun lapset ovat nukkuneet yönsä ja sairastelleet äärimmäisen vähän.