Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun harkitsee vauvan "tekoa" niin pakkohan kaikkien on tajuta, että vauva muuttaa

Vierailija
21.12.2008 |

kaiken 100%. Voi joutua vaikka 2v heräilemään useasti öisin, paljon itkua johtuen vaikka sairastelusta ja koliikista. 24/7 saattaa olla kiinni vauvassa ja kotona. Ei ole omaa aikaa ehkä moneen vuoteen. Parisuhde voi huonosti väsymyksen takia.

Jos jokainen varautuisi pahimpaan mahdolliseen niin ei tulisi yllätyksenä, tätäkö tämä on. Jos tuntuu, ettei jaksa yhden kanssa niin jättää siihen. Ei tee lisää niitä lapsia. Lapset itkevät, valvovat ja ovat kaikin puolin haastavia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja ilmeisesti sitten olemme päässeet sattumalta todella helpolla, kun lapset ovat nukkuneet yönsä ja sairastelleet äärimmäisen vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme