Lue keskustelun säännöt.
G:
21.12.2008 |
Paras pitseria nimi ja paikkakunta.
Minnan ei tarvi vastata=)
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sörnäisissä, Vaasankadulla.
Muualle en enää mene.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Espoossa ei taida kovin häävejä olla. Helsingissä olen tykännyt Manalan ja Lintsin pitsoista.
Oulussa Göremellä kans hyviä. Ennen oli Pannupitsassa (sittemmin kai Pannu) hyviä. En tiedä kyllä tilanteesta lainkaan 10 vuoteen.
Turku