Minkä valokynän ostaisin? Suositelkaa!
Olen ennen käyttänyt Lumenea, mutta saa olla joku kalliimpikin merkki.
Kommentit (11)
halvempi on ja melkeen yhtä hyvä rocherin yria sarjassa
Väri siinä on kyllä vaalealle iholleni oikein hyvä.
Itse käytän Clarinsin allergisille tehtyä hajustamatonta silmänympärysväriä vai mitäköhän se aine oikein on.
Molemmat loistavia myös silmämeikin pohjustamiseen. Hintansa arvoisia molemmat minusta. Myös HR:n valoa heijastava peiteaine superhyvä ja megariittoisa
Olen huono meikkaamaan ja nykyään en juurikaan meikkaa, kun olen kotona. Tuosta valokynästä voisi olla kyllä hyötyä tälle rupsahtaneelle 40-v:n kasvoille...On selvästi alkanut pännimään, kun aina on niin väsyneen ja jo vanhan näköinen. Huokaus...
YSL menettelee, mutta Diorin Skinflash on ihan ehdoton ykkönen, kallis mutta hintansa veroinen. Sen jälkeen ei tee mieli enää huonompiin palata.
lensi roskiin. Sain siitä allergisen ihottuman, koska ennen se ainakin sisälsi nikkeliä. En tiedä miten nykyään on.
Nyt käytän Nro7 valokynää j parempi tuo on, kun naama ei ole ihottumalla. Lumenesta en pitänyt.
Oiskohan sattunut susi, en tiedä, mutta tulin siihen tulokseen ettei mun ilmeisesti kannata laittaa rahojani meikkeihin kun tulos on tämä.