Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä noita täysin idiootteja vanhempia briteissä piisaa?

Vierailija
10.01.2007 |

Nytkin äiti näyttää siltä kun olisi huumeessa, kokoajan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huvitti vaan kun mamma oli kuin zombi, piti peili edessä näyttä miten suupielet kääntyy kun on iloinen. Nää on just näitä moukkia.

Vierailija
2/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti tavannut useammankin zombi-äidin ja kirkuvan kakaransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika hämmentävää, että perusasiat voi olla noin hukassa...ettei kertakaikkiaan saa itsestään irti kehua tai hymyä lapselleen. No, muuttuipa tuokin äiti, ei sentään hukkaan mennyt tuo nöyryytys (ellei sitten ole näyttelyä nää kaikki...)

Vierailija
4/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ohjelman nimi voi olla Lapsityrannit kun kilometrin päähän näkee, että kyseessä on Idioottivanhemmat? Mikä muuten on ohjelman eng. kielinen nimi?

Vierailija
5/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki edes huumeiden vaikutuksen alaisia. Diagnoosi löytyy melkoisen varmasti monelle......



Veljen vaimo kuuluu samaan kastiin. Lapsella on ADHD.