Miten ihmeessä noita täysin idiootteja vanhempia briteissä piisaa?
Nytkin äiti näyttää siltä kun olisi huumeessa, kokoajan.
Kommentit (5)
Olen valitettavasti tavannut useammankin zombi-äidin ja kirkuvan kakaransa.
Onhan se aika hämmentävää, että perusasiat voi olla noin hukassa...ettei kertakaikkiaan saa itsestään irti kehua tai hymyä lapselleen. No, muuttuipa tuokin äiti, ei sentään hukkaan mennyt tuo nöyryytys (ellei sitten ole näyttelyä nää kaikki...)
Miten ihmeessä ohjelman nimi voi olla Lapsityrannit kun kilometrin päähän näkee, että kyseessä on Idioottivanhemmat? Mikä muuten on ohjelman eng. kielinen nimi?
Eikä kaikki edes huumeiden vaikutuksen alaisia. Diagnoosi löytyy melkoisen varmasti monelle......
Veljen vaimo kuuluu samaan kastiin. Lapsella on ADHD.
niin huvitti vaan kun mamma oli kuin zombi, piti peili edessä näyttä miten suupielet kääntyy kun on iloinen. Nää on just näitä moukkia.